kalaghashiyan

می نویسم آنچه می آموزم.

kalaghashiyan

می نویسم آنچه می آموزم.

kalaghashiyan

"هوالقهار"
هدف ازایجاداین وبلاگ ثبت آموزه هایم درکارگاه آموزشی نشریات وگذاشتن تمرین هایی هایی می باشدکه بنابه هردلیلی درکلاس ارائه نشده است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نکاتی ازیک منتقدبی سواد:

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ



سخنان رییس جمهور درتاریخ1393/05/20

هروقت صحبت ازمذاکره می شود،عده ای می گویندمی لرزیم،به جهنم،بروید یک جای گرم برای خودپیداکنید


«عده ای می گویندچرا به یک خارجی نزدیک می شوید وآقایی به من گفت هروقت با خارجی ها مذاکره می کنیم،به نتیجه نمی رسیم درحالی که امام ورهبری همیشه به خودباوری واعتماد به نفس تاکیدداشته اند،پس خطاب به این افراد می گوییم که ماازچه کسی می ترسیم؟ما درمنطق کم نمی آوریم ودیپلمات های مجربی داریم.امروزدرراس وزارت خارجه افرادی هستندکه جزء برترین های دیپلمات های جهان به حساب می آیند،نه فقط درمنطقه.»

«به عنوان سند این حرف، می گوییم که به صورت مذاکرات سالیان درازگذشته مراجعه کنیدوبه عنوان نمونه چندمورد ازمذاکرات خودبا مقامات کشورهای دیگررا درکتاب هسته ای ام آورده ام تاترسوها آن راببینند؛چرا که یک عده به ظاهر شعارمی دهنداما بزدل سیاسی هستندوهروقت سخن ازمذاکره به میان می آید،می گویندما می لرزیم،خوب به جهنم،برویدیک جای گرم برای خودپیداکنید.خداوندشما راترسو ولرزان آفریده است.»

این بخشی ازسخنان رییس جمهورکشورمان بود،بخشی جالب!!!
وی دراین سخنان علاوه برکم سواد،افراطی وبی شناسنامه بودن منتقدان خود وتوافق نامه خویش راباز هم مورد تفقد قرار دادند.وآنان را ترسو ولرزان خواندند.
البته نکته جالب این است:به نقل ازخبرگزاری تسنیم می گویم،این خبرگزاری ازحذف وتغییر جمله"خب به جهنم،بروید یک جای گرم پیداکنید"درسایت ریاست جمهوری(
president.ir)خبر داد.

به کسی اجازه نمی دهیم بین قوااختلاف بیندازدوبه رهبری توهین کند

امروز بیشترازهمیشه3قوا درکناریکدیگرهستند وهمه مان زیرچترهدایت های رهبری هستیم وامروز ید واحدی درکشورشکل گرفته است،پس به کسی اجازه نمی دهیم که بین قوا اختلاف بیندازد یابه رهبری توهین کند.دکتر حسن روحانی با تاکید براینکه«درمذاکرات،بامنطق واستدلال والبته با لبخندسخن خواهیم گفت»؛خاطرنشان کرد:آنها ازلبخندبدشان می آید، روی خود رابرگردانند.

به کسی اجازه توهین به رهبری نمی دهیم!!!!!! این جمله کسی است که بارها وبارها با سخنانش به مصاف سخنان مقام رهبری رفته وفرموده های ایشان را نقض کرده است.
با لبخندسخن خواهیم گفت!!!!! با دشمن با لبخند سخن می گوییم؟؟؟؟؟!!!!! این جمله مگر نقض سخن رهبر نبوده که فرمودند:«نباید به دشمن لبخند زد.»
جمله اخررییس جمهور نیزایهام دارد:چه کسی روی خور رابرگرداند؟؟؟دشمنی که لبخندرانشانه ضعف می داند یا مردمی که با رهبرخودموافقند؟؟


 

 

نظرات  (۳)

موفق باشید
سلام (:
  • کانون نشریات
  • سلام
    به نظرم سوژه خوبی برای کار کردن هست
    همینی که خودتون نوشتید هم روش خوبیه
    ابتدا خبر رو آوردید و بعد شرح و تفصیلش دادید
    اما سعی کنید کاملا منطقی صحبت کنید و از نظر خودتون صرف نظر کنید.
    ننگ نامه فقط چیزیه که شاید شما بهش اعتقاد داشته باشید
    حتی دوستان خودتان هم شاید با این کلمه ارتباط برقرار نکنند
    و یکی دو مورد دیگه که مشابه بود
    البته میدونم اینجا دستگرمی نوشتید، ولی از همین جا و همین الان تمرین رو شروع کنید و سعی کنید همونطوری بنویسید که مثلا در نشریه تون قراره برای مخاطب بنویسید.
    پاسخ:

    باسلام

    متوجه منظورتون شدم،
    وانشاالله در مطالب بعدی این ایراد رو برطرف می کنم.
    ممنون ازتذکر شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی