kalaghashiyan

می نویسم آنچه می آموزم.

kalaghashiyan

می نویسم آنچه می آموزم.

kalaghashiyan

"هوالقهار"
هدف ازایجاداین وبلاگ ثبت آموزه هایم درکارگاه آموزشی نشریات وگذاشتن تمرین هایی هایی می باشدکه بنابه هردلیلی درکلاس ارائه نشده است.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز کشور در شرایط خاصی است و انتخابات پیش رو انتخابات صف آرایی آقازاده‌ها در مقابل غیرآقازاده‌هاست. 



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، مهرداد بذرپاش امروز در همایش جشن بزرگ ساندیس که به مناسبت 9 دی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در دانشکده علوم اقتصادی این دانشگاه برگزار شد، ضمن خاص دانستن شرایط فعلی کشور گفت: این انتخابات پیش رو انتخابات صف آرایی آقازاده ها در مقابل غیرآقازاده هاست.


 این نماینده مجلس افزود: البته چنانچه نگوییم وجود این آقازاده ها تقصیر دولت قبل است؛ زیرا این گونه که این افراد پیش می روند ما انتظار داشتیم حادثه منا را نیز بر گردن دولت سابق بیندازند.

 

بذرپاش با بیان اینکه سه نسل تحریم در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: تحریم های نسل اول پس از تسخیر لانه جاسوسی رخ داد تحریم های نسل دوم از زمان انفجارات مقر نظامیان آمریکا در لبنان آغاز شد که یکی از قوی ترین تحریم ها علیه ایران بوده اند و تحریم های نسل سوم قطعنامه 1929 بود.

 

وی در خصوص دلیل تحریم 1929 تصریح کرد: هنگامی که دوستان در دولت اصلاحات تعلیق را پذیرفتند سازمان انرژی هسته ای اعلام کرد شما تا پیش از این به دنبال سلاح هسته ای بودید و این دوره زمانی بود که آقای روحانی مسئول پرونده هسته ای ایران بودند.

 

بذرپاش ادامه داد: از سال 82 تا 87 یک تیک آف هسته ای در ایران به وجود آمد و سال 87 خاویر سولانا مسئول پرونده هسته ای یک بسته پیشنهادی را به ایران اعلام کرد که در آن به ایران پیشنهاد شده بود تا میزان غنی سازی خود را در پنج درصد محدود کند تا در مقابل نیز طرف غربی پیشنهادات خود را ارائه دهد.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: پس از دادن این بسته پیشنهادی انتخابات سال 88 رخ داد و عده ای در این انتخابات به رای مردم ایران تمکین نکردند که البته عادت این افراد همین است هر زمان نتیجه انتخابات به نفع آنان رقم خورد آن انتخابات را بزرگترین انتخابات تاریخ ایران می پندارند و زمانی که نتیجه انتخابات به نفع آنان نباشد از نتیجه آن تمکین نمی کنند.

 

وی تصریح کرد: سه ماه پس از انتخابات 88 اوباما اعلام کرد حکومت ایران مشروعیت ندارد، آنان آدم کش هستند و به همین بهانه مذاکرات را متوقف کرد.

 

بذرپاش یادآور شد: این فرآیند حدود چهار ماه به طول انجامید و در نهایت وزیر دفاع آمریکا پس از جمع بندی غرب اعلام کرد که نتیجه مذاکرات غرب این است که تا مردم ایران در خیابان ها هستند می توان از طریق وضع تحریم های سنگین به آنان فشار وارد کرد تا در نهایت کار حکومت ایران از طریق تحریم ها به نابودی بیانجامد.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: غربی ها عنوان می کردند تنها با تحریم است که ایران سر تعظیم در مقابل غرب فرود خواهد آورد و این سخنان را افرادی چون مخملباف و نیک آهنگ کوثر به غربی ها تحویل داده بودند؛ البته سال ها طول خواهد کشید که تاریخ این نفوذی ها را نشان دهد.

 

این نماینده مجلس ضمن ناعادلانه خواندن اقدامات غرب در جهت تحریم ناجوانمردانه ملت ایران بیان داشت: اینکه رهبری فرمودند ساکت نباشید دعوای احمدی نژاد و موسوی نبود نظام به خاطر دو نفر معطل نخواهد ماند برخی عنوان می کنند که به دلیل کاغذپاره خواندن قطعنامه ها از جانب احمدی نژاد این تحریم ها وضع شد؛ این در حالی است که نخستین بار امام بوده است که در دهه 60 جمله قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیست را مطرح کرده اند و احمدی نژاد در سال 85 این جمله را تکرار کرد. همچنین تحریم 1929 در سال 90 اتفاق افتاد این در حالی است که احمدی نژاد در سال 85 این جمله را گفته بود.

 

وی با طرح این پرسش که چه زمانی پرونده هسته ای ایران غیرعادی شد، گفت: طی گزارشی که سازمان انرژی هسته ای اعلام کرد آنان گفته بودند ایران از سال 2003 به قبل به دنبال تولید سلاح هسته ای بوده است.

 

بذرپاش ادامه داد: باید در جواب کسانی که مسئول پرونده هسته ای ایران در دولت سابق را به انشانویسی مسخره می کردند، باید گفت انشا نوشتن شرف دارد به دیکته نوشتن.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصویب قانون جدید در مجلس نمایندگان آمریکا را نقض صریح برجام دانست و خاطرنشان کرد: بعید است تیم خودی به این زودی ها بگوید برجام نقض شده است ریاست جمهوری آمریکا شش تا هفت ماه دیگر به اتمام می رسد مشخص نیست تیم جدید که بیاید چه پیش خواهد آمد آقایان باید به این نکته توجه کنند.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ما نباید تاریخ را به دروغ به مردم بگوییم و حق این را نداریم که تاریخ انقلاب را به دروغ عنوان کنیم، تصریح کرد: 9 دی از جنس بخشیدن است در 9 دی ملت ایران بسیاری از مسائل را بخشید؛ اما فراموش نکرد چرا که شیعه از جنس فراموشی نیست.

بذرپاش ادامه داد: شیعه به قدری بصیر و آزاده است که از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شود همین گونه که اختلاف 40، 50 هزار رای آقای روحانی را پذیرفت نتیجه انتخابات دولت سابق را نیز پذیرفت آن رئیس جمهور هم رئیس جمهور مردم بود و این یکی هم رئیس جمهور مردم است.

 

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از افرادی که شعار نه غزه نه لبنان را سر می دهند، خاطرنشان کرد: امروز دور تا دور ایران مجمع الجزایر آدم کش ها شده است چنانچه قرار بود در خصوص غزه و لبنان کوتاه بیاییم، مشخص نبود چه بر سر ایران می آمد.

 

وی افزود: چنانچه بنا به سیاسی اداری کردن کشور باشد، یقین بدانید که نمی توان آن را اداره کرد اگر می گویید عملکرد دولت قبلی ایراد دارد شما کشور را درست اداره کنید.

 

بذرپاش یادآور شد: برای ما و شما دیپلماسی مهم است اما دیپلماسی مکتبی ما از مسیر چهار عکس یادگاری انداختن با سران غربی نمی گذرد، چناچه قرار بود با عکس یادگاری انداختن برای فردی احترام تولید شود، امروز نتانیاهو محترم ترین انسان روی کره زمین بود.

 

وی در پایان تاکید کرد: عکس یادگاری انداختن با افرادی چون مصطفی احمدی روشن ها و آرمیتاها تولید احترام می کند.

  • kalaghonlin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی